ALGEMENE VRAGEN

Waar worden mijn producten gemaakt?

Alle producten worden in eigen huis geproduceerd. Hierdoor kunnen wij snel schakelen en blijft de kwaliteit gewaarborgd.

Waar kan ik mijn vraag stellen.

Klantenservice@greetsandgifts.nl -> Voor alle vragen m.b.t. de klantenservice.

Aanvraag@greetsandgifts.nl -> Voor alle speciale wensen/verzoeken.

Admin@greetsandgifts.nl -> Voor alle vragen over facturen en/of betalingen.

Klacht@greetsandgifts.nl -> Voor als je een klacht hebt.

Info@greetsandgifts.nl -> Dit is het algemene emailadres, voor als geen van de mailadressen van toepassing is.

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen zijn incl. BTW. Wel zie je op de factuur de BTW apart vermeld staan.

Kan ik een proefexemplaar aanvragen?

Nee, dat is op dit moment helaas nog niet mogelijk.

Niet tevreden over het product?

Klachten zijn voor alle partijen vervelend. Heb je een klacht? Mail dan naar klacht@greetsandgifts.nl
Vergeet niet je ordernummer te vermelden en eventueel duidelijke foto’s bij te voegen. We proberen altijd tot een oplossing te komen.

Welke verschillende vouwen zijn er?

Enkele vouw
Met een enkele vouw wordt de kaart 1x dubbelvouwen.
Deze vouw kan zowel verticaal als horizontaal geplaatst worden.

Zig-zag vouw (Z-vouw)
Deze manier van vouwen lijkt een beetje op een accordeon. Hierbij hebben alle pagina’s dezelfde maat.

Venstervouw
Als je deze kaart openvouwt, dan lijkt het net alsof je 2 ramen open doet. Vandaar de naam venstervouw.

Ik heb meerdere ontwerpen voor mijn product. Kan dit?

Voor de glazen is dit mogelijk. Voor de kaarten helaas niet.

De kleuren op mijn printwerk wijken af van mijn beeldscherm. Hoe kan dit?

Een beeldscherm bouwt kleuren op uit licht en de printers bouwen de kleur op vanuit inkt (toner). Hierdoor ontstaat er altijd een kleurverschil.

Waarom zijn de meerlingkaarten gratis?

A. We vinden het leuk dat jullie in verwachting zijn van meerdere kindjes.
B. Jullie hebben al extra kosten voor je luiers etc. en daarom is dit ons cadeau voor jullie.

Voorwaarden gratis meerlingkaarten

  • Je bent in verwachting of inmiddels bevallen van een meerling
  • Je hebt keuze uit de meerlingkaarten op de webshop. Deze kaarten zijn te herkennen aan het ‘gratis’ label.
  • Liever zelf ontwerpen? Dat mag natuurlijk ook. Neem contact op met ons. 
  • De gratis set bevat maximaal 100 kaarten. Heb je er toch meer nodig? Dat kan natuurlijk. Tegen een meerprijs kun je extra kaarten bestellen.
  • Enveloppen, sluitzegels, extra opties en verzending zijn niet inbegrepen. Je kunt ze uiteraard wel mee bestellen.
  • Overhandig ons een bewijs van de verloskundige. 
  • Bij gerede twijfel mag Greets and Gifts, te allen tijde, de aanvraag weigeren.

Voldoen jullie aan deze voorwaarden, dan staat niets meer in de weg om een kaart uit te kiezen voor deze jongste wereldburgers!

Kan ik van elke kaart in de webshop een meerlingkaart maken?

Nee, dat kan niet omdat alle meerlingkaarten worden aangegeven met een gratis label, en deze ook geen prijs bevatten.

Copyrights op beeldmateriaal

Greetsandgifts is onder geen enkele voorwaarde verantwoordelijk voor de eventuele rechten op beeldmateriaal die jij uploadt en gebruikt voor onze producten. Alle verantwoordelijkheden hiervoor liggen bij de gebruiker. Check daarom altijd of het beeld dat je wilt gebruiken rechtenvrij is. Daarnaast is Greetsandgifts altijd gerechtigd om bestellingen, zonder opgaaf van reden, te weigeren op basis van inhoud.

Wat gebeurd er met mijn geüploade foto's

Met het uploaden van beeldmateriaal ga je automatisch akkoord dat Greetsandgifts dit beeldmateriaal mag gebruiken om jouw bestelling te kunnen produceren. Dit beeldmateriaal wordt door Greetsandgifts nooit aan derden toegekend en wordt maximaal 30 dagen bewaard.

VRAGEN OVER JE BESTELLING

Hoe bestel ik bij jullie?

Bestellen is heel makkelijk. Volg onderstaande stappen.
1. Zoek je product
2. Doorloop de opties bij het product
3. Kies je aantal en levertijd
4. Maak het op met onze ontwerptool.
5. Plaats in het winkelmandje en reken af.

Voor onze kant-en-klare ontwerpen hoef je geen gebruik te maken van onze ontwerptool.

Mocht je toch nog vragen hebben, bel dan met onze klantenservice.

Moet ik een account maken om te bestellen?

Nee, bij ons hoef je geen account aan te maken om te kunnen bestellen.

Maak je wel een account aan? Dan zijn dit de voordelen, je kunt:
– je bestelling volgen
– ontwerp(en) opslaan
– snel (alle) facturen terugvinden
– makkelijk herbestellen
– alles op één plek terugvinden

Ik heb een kortingsbon, maar hoe verzilver ik die?

In de winkelwagen zie je aan de rechterkant een kopje Coupon. Vul hieronder jouw kortingscode in, deze wordt automatisch verrekend in het eindbedrag.

Ik heb een fout gemaakt, kan ik de bestelling annuleren?

Dat kan natuurlijk gebeuren! Echter, zodra je op bestellen klikt, kan de bestelling echter niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Dit komt door ons geautomatiseerde systeem. Maar je kunt ons natuurlijk wel direct bellen. Dan kunnen we kijken wat er nog mogelijk is.

Kan ik mijn order sneller ontvangen?

Nee, We kunnen je order niet versnellen. Wil je er zeker van zijn dat je jouw bestelling op tijd ontvangt, bestel dan ruim op tijd.

Let op! Wij hebben geen invloed op de leveringsprestaties van de vervoerder. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is.

Hoe registreer ik me bij Greets and Gifts?

Je registreert je heel gemakkelijk door een account aan te maken. Rechts bovenin staat een poppetje met Mijn Account. Klik vervolgens op Registreren en vul je gegevens in. Zodra je dit hebt ingevuld en bevestigd, is je account geactiveerd. In vervolg kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat nu?

Vraag gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan door op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Je ontvangt een mail waarin je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

 

Controleren jullie mijn bestanden voordat het geprint wordt?

Het enige wat we controleren is of je teksten niet buiten de snijlijn komen. Wij doen geen spellingscontrole en voeren ook geen tekstcorrecties uit.

In onze ontwerpstudio wordt duidelijk aangegeven, door middel van een pop up, of je buiten je gebied zit.
Binnen de groene lijn zit je veilig. Let dus goed op dat alle tekst en andere belangrijke informatie zich binnen de groene lijn bevindt.
De rode lijn is de snijlijn. Op deze lijn worden de kaarten uitgesneden.

Aan onze controles kunnen geen rechten worden verleend.

Ik wil iets bestellen maar kan dit niet vinden in de webshop. Wat nu?

Zit jouw product er niet tussen? Stuur ons een mail via aanvraag@greetsandgifts.nl. Dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Stuur het volgende mee met je aanvraag:
– foto van het product
– afmeting van het product
– aantal
– productmateriaal
– opdruk

VRAGEN OVER GEGRAVEERDE PRODUCTEN

Kan graveren in kleur?

Nee, met graveren halen wij een laag van het product weg. Hierdoor wordt de ondergrond van het product zichtbaar. Let op! De ondergrond van je product kan een andere kleur hebben dan het product zelf.

Ik heb houten producten besteld, maar het is niet allemaal dezelfde kleur. Hoe kan dit?

Hout is een natuurlijk product. Hierdoor kunnen per product zowel kleur als structuur van elkaar afwijken. Het kan dus zijn dat de gravering op het ene product donkerder en duidelijker is dan op het andere product. Moedernatuur produceert gelukkig niet identieke producten.

De kleur van de gravering op mijn product, wijkt af van de kleur van het product in de webshop. Hoe kan dit?

Dat klopt. De kleur van een beeldscherm is bij iedereen anders. Daarom dienen de kleuren op en van onze gegraveerde producten in de webshop altijd ter indicatie.

Als ik gegraveerde glazen bestel, gaat dit er dan af bij veelvoudig wassen?

Nee, een gravering blijft altijd zitten. Zo heb je er altijd plezier van. Totdat je hem laat vallen natuurlijk, maar dan bestel je gewoon een nieuwe.

Kan ik mijn logo op een product laten graveren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Dit kan echter alleen op aanvraag. Stuur een mail naar aanvraag@greetsandgifts.nl.

Stuur het volgende mee met je aanvraag:
– foto van het product
– afmeting van het product
– aantal
– productmateriaal (indien eigen product)
– logo in .EPS of .AI. Let op: Zorg dat al je tekst is omgezet naar contouren.

Ik heb één ontwerp, maar wil daar graag meerdere glazen van. Kan dit?

Ja dat kan. Vul bij ‘Aantal ontwerpen’ in hoeveel ontwerpen je hebt. Bij ‘Oplage & Levertijd’ kun je kiezen hoeveel van die producten je wilt hebben.

Voorbeeld:
aantal ontwerpen: 1
Oplage & levertijd: 10
Je krijgt nu 10x hetzelfde glas met hetzelfde ontwerp.

Ik heb meerdere ontwerpen, maar wil graag 1 glas per ontwerp?

Ja dat kan. Vul bij aantal ontwerpen in hoeveel ontwerpen je hebt. Bij oplage & levertijd kies je hetzelfde aantal dan dat je aan ontwerpen hebt.

Voorbeeld:
aantal ontwerpen: 6
Oplage & levertijd: 6
Je krijgt nu 6x hetzelfde glas met 6 verschillende ontwerpen.

VRAGEN OVER BETALEN

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, je kunt bij ons niet achteraf of op rekening betalen.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Je kan bij ons op de volgende manieren betalen.
– Ideal
– Apple Pay
– Creditcard

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt automatisch je factuur nadat je betaald hebt.

Ik ben mijn factuur kwijt. Wat nu?

Heb je geen account?
Check eerst even je mail. Kijk daarbij ook even in je spam. Is hij dan nog onvindbaar, neem dan gerust contact met ons op via admin@greetsandgifts.nl of start een chat rechtsonder in je scherm.

Heb je een account?
Dan kun je jouw factuur daar altijd terugvinden. Ga hiervoor naar Mijn Account > Bestellingen > klik op de button Factuur. Kun je hem dan nog niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op via admin@greetsandgifts.nl of start een chat rechtsonder in je scherm.

VRAGEN OVER VERZENDING - AFHALEN - RETOURNEREN

Contact en openingstijden

Telefonisch
085-8770224 (ma t/m vrij: 09:00 – 17:00)
06-12237731 (ma t/m vrij: 09:00 – 17:00)

Ophalen
Maandag t/m vrijdag
16:00 – 17:00 (brandt er na 17:00 nog licht, dan mag je gerust aanbellen)

Online chat
Maandag t/m vrijdag
09:00 – 12:00
12:30 – 17:00
18:00 – 20:00
Zaterdag via WhatsApp

Rouwdrukwerk 24/6
06-12237731 (alleen bellen)

Ik wil mijn bestelling afhalen, hoe werkt dit?

Wanneer je bij het bestellen kiest voor de optie afhalen, ontvang je een mailtje zodra je bestelling klaarligt. Je kunt deze dan afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 – 17:00 uur. Brandt er buiten deze tijden nog licht, dan mag je gerust aanbellen 😉

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden met PostNL.

Ontvang ik een Track & trace-code?

Ja, je ontvangt bij ons een Track & trace-code zodra jouw pakket is ingeleverd bij PostNL.

Ik heb geen Track & trace-code ontvangen.

Dat is vervelend. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Natuurlijk kun je ons hier altijd over bellen, chatten of appen. Maar voordat je dat doet, controleer eerst even of je het goeie emailadres hebt opgegeven.

Wat is jullie levergebied?

Wij verzenden alleen binnen Nederland. Daarnaast versturen wij geen bestellingen naar postbussen of afhaalpunten.

Wat is de levertijd?

Voor 09:00 uur besteld, betaald en goedgekeurd, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van de drukte bij de bezorgdiensten, worden bestellingen doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Let op! Wij hebben geen invloed op de leveringsprestaties van de vervoerder. Hierdoor kan het bij uitzondering voorkomen dat je bestelling langer onderweg is.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van je productkeuze worden de verzendkosten berekend. Kijk dus goed bij het product welke verzendkosten van toepassing zijn.

Ik heb mijn pakket ontvangen in een gebruikte doos. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je jouw pakket in een hergebruikte doos hebt ontvangen. Wij werken namelijk graag mee aan een beter milieu. Zo sorteren wij goeie dozen om die vervolgens te hergebruiken. Wel zo milieuvriendelijk.

De inhoud van mijn pakket is beschadigd. Wat nu?

Dat is vervelend. Ons advies is om een beschadigd pakket bij aankomst ten alle tijden te weigeren. Heb je het pakket toch aangenomen, dan willen we uiteraard meedenken voor een passende oplossing. Om de schade vast te kunnen stellen, hebben we foto’s nodig van het beschadigde pakket en van de complete inhoud. Deze kun je mailen naar klacht@greetsandgifts.nl. Onder vermelding van je ordernummer. Op deze manier kunnen wij goed vaststellen wat het probleem en de oorzaak is. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan! In principe gaat je bestelling altijd naar je factuuradres. Dit zie je ook staan in je winkelmand. Wil je het op een ander adres ontvangen? Ga dan door naar afrekenen en vink onderaan ‘Verzenden naar een ander adres’ aan. Hier kun je je bezorgadres invullen.